Így dolgozunk

Elfoglalt vagy, de szeretnél még többet keresni ingatlanoddal? Akkor professzionális , kulcsrakész és hirdetésre kész ajánlatunk neked szól! Minden terhet leveszünk a válladról és még profitot is termelünk neked. 

    1. Általános információk, fotók bekérése elektronikusan

    Akár használt lakásról van szó, akár egy épülő új ingatlanról, az első dolgunk, hogy lássuk, mi a feladat. Ha van mit fotózni, megkérünk, hogy küldj képeket az ingatlanról, ha még csak a tervrajzok állnak rendelkezésre, azokat is szeretnénk látni.  Új építésű ingatlannál a legoptimálisabb, ha akkor keresel meg bennünket, amikor még lehet módosítani a belső elrendezésen. Több esetben láttunk már terveket berendezhetetlen lakásokról, amik kis változtatásokkal nagyságrendekkel jobbak lehettek volna. Sokkal olcsóbb a tervrajzot módosítani, mint falakat bontani...

    2. Személyes konzultáció

    Az általad küldött képek alapján látjuk, hogy körülbelül milyen az ingatlan állapota, így ki tudunk egy tervet dolgozni a gyors és jó profitot hozó eladáshoz. Személyes konzultáció során ezt veled is átbeszéljük.

    3. Tennivalói lista

    Miután megterveztük, hogy milyen változtatások szükségesek, hogy az ingatlan a legtöbb profitot hozza, helyiségenként részletes listát írunk a teendőkről: hogyan kell berendezni, mit kell vásárolni bele, milyen legyen a falszín, padló, csempe stb. A beépített bútorokról (konyha) bútortervet készítünk.

    4. Feladatok elvégzése, folyamatos konzultáció

    Miközben készül a lakás, bármilyen kérdés esetén a rendelkezésedre állunk. Ha elakadtál, váratlan nehézség adódott keress bátran bennünket, és segítünk a megoldásban!

    5. Az eredmény ellenőrzése fotók alapján

    Amint a tennivalói lista végére értél, minden javítást elvégeztettél és a szükséges bútorokat beszerezted, ismét képeket kérünk tőled a lakásról, hogy lássuk, minden készen áll-e a fotózáshoz.

    6. Profi Styling és fotózás

    A fotózás előtt elrendezzük a dekorelemeket, párnákat, kiegészítőket annak érdekében, hogy olyan fotók készülhessenek, amik kiemelik a hirdetést a konkurencia hirdetései közül. A dekorelemek egy részét saját raktárkészletünkből bocsájtjuk rendelkezésre a hirdetés időtartamára. A lakás eladásra való felkészítésének utolsó, de egyik legfontosabb eleme a fotózás. Annak érdekében, hogy minél több érdeklődő érezze azt, hogy valóságban is meg szeretné tekinteni az ingatlant, elengedhetetlen, hogy a lakás a fotókon se nézzen ki előnytelenebbül, mint a valóságban, amit profi enteriőrfotós bevonásával érünk el.

    7. Marketinganyag összeállítása

    A profi marketing összeállítása négy fontos elemet tartalmaz:

    1. Hirdetés megszövegezése: minden részletre kiterjedő leírásban mutatjuk be az ingatlan és a környék paramétereit, előnyös, a különböző vevői célcsoportok számára vonzó tulajdonságokat kiemelve. Olyan hirdetést írunk, ami bizalmat ébreszt és eladja az ingatlant.
    2. Emlékeztető: egy fényképes oldalon kivonatoljuk a lakás leglényegesebb paramétereit, amit az érdeklődő magával tud vinni, így később is emlékezni fog erre a lakásra, szemben a többi megtekintett ingatlannal.
    3. Színes és méretezett alaprajz készítése a lakásról
    4. Saját weboldal az ingatlannak, ingatlanoknak, ahol minden információ, fényképek egy helyen megtalálhatóak.

    8. Támogatás az eladási folyamatban

    Egy ingatlaneladás mindig nagy értékű adásvételi folyamat. Itt 1-2 % az árban lefelé vagy felfelé milliókat jelenthet. Míg megérkezik az ideális vevő egy idegőrlő, pszichésen megterhelő folyamaton mész keresztül. Néha nagy a kísértés, hogy a megbeszélt vételár alá menj, így veszteséget termelj. Ilyenkor kellhet az erősítés részünkről. Bármelyik ajánlat elfogadása előtt szívesen konzultálunk veled annak érdekében, hogy a legjobb üzletet kösd meg.

    Minden projekt más és más, ezért egyedi árszabással kezeljük, őket. Kérjük, erről érdeklődj személyesen! 

    Elérhetőségeinket itt találod: